Kocam sürekli yatıyor , bende burada başkalarıyla yazıyorum. Haksız mıyım?

Adam hep uyuyor ya bende can sıkıntısından burada hep başkalarına yazıyorum. Haksız mıyım?

Kocam sürekli yatıyor , bende burada başkalarıyla yazıyorum. Haksız mıyım?
Cevapla