6 sene öncesine kadar her haksızlığın her olumsuzluğun karşsında söylediğim cümleyid bu artık değil!
Ya sizin var mı sizi deliritenler?
6 sene öncesine kadar her haksızlığın her olumsuzluğun karşsında söylediğim cümleyid bu artık değil!
Ya sizin var mı sizi deliritenler?
Var tabi olmaz mı. İnsanı çıldırtıp kafayı duvarlara vurduran insanlar 🙄 neyse ki bir yıldır köyde sessiz sakin yaşıyorum. Kalabalıktan ne kadar uzaksan o kadar huzurlu oluyorsun abi. Ben bunu bilirim 😂
Ama mecbur yine karışacağım o kalabalık içine. Köyün geliri yetmiyor 😂 Köyü ek gelir olarak kullanmak gerek 😂
Evet çok oluyor tabi ki de aslında normal de sakinim ama insan gerçekten bazen delirme noktasına geliyor o kadar çok boş gereksiz insanlar var ki çevremizde bizleri de bazen delirtiyorlar.
Olmaz mı? Hemen hemen hergün. Ya da bi kere delirdim artık iflah olmuyorumdur belki de🤷♀️
Oh be sonunda bir benden buldum daim olsun efendim daim olsun
saat oldu yazıyoruz daha ne olsun
hem deli deliyi görünce birisi zopasını saklarmış :D
Bazen oluyor
Cevap
1Cevap
Bu sıralar bunu bayağı söylüyorum içimden 😊
Çok oluyor
Değil mi ya ah yok olasacılar
Aynen ole
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?