Beyler kız kardeşlerinize değer veriyormusunuz?

Benim dünyalar zengini üç abim var, ne maddi ne manevî destek oluyorlar.. milletin abisini görünce içim acıyor.. okutmadılar, çalıştırmadilar, değer ilgi göstermediler.. sanırım kız olduğum için böyle hiçbir zaman değer görmeyecek gibi hissediyorum.. siz kız kardeşlerinize değer veriyormusunuz?
Beyler kız kardeşlerinize değer veriyormusunuz?
Cevapla