Çocuk edinmeyi istemek neden kötü bir şey olarak görülüyor?

Arkadaslar konu acildi babam ev yaptiricam filan ilerdeki torunlarimada oda olcak dedi bende bende uzun muddet cocuk beklemeyin dedim meslegimi elime aldiktan sonra ya cocuk sahiplenirim ya da yapmam dedim sonra bi anda annem ile babam hakaretler cahil canım bilmemne birsuru sovduler neymis kendi kanindan varken niye cocuk yapiyosun filan bu arada sadece tahmini olarak soyledim cocuk meselesini.. sizce evlat edinme meselesi neden bu kadar abartiliyo neden cahil oluyorum sizin fikirleriniz nelerdir?

Çocuk edinmeyi istemek neden kötü bir şey olarak görülüyor?
Cevapla