Ariana Harwicz’in Çok yaşa Aşkım kitabını okuyorum. Anne olduktan sonra kadının yaşadığı mental problem anlatılıyor. Evlenmekten ve anne olmaktan korktum desem yeridir 😅
Küçük bir kız çocuğu.. insanların teknolojiyle hayattan kopup mutsuzlaşmasını çocuk gözüyle anlatıyo. Momo da kendi güçleriyle bu sorunu çözmeye çalışıyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ariana Harwicz’in Çok yaşa Aşkım kitabını okuyorum. Anne olduktan sonra kadının yaşadığı mental problem anlatılıyor. Evlenmekten ve anne olmaktan korktum desem yeridir 😅
Zaten niyetin yok hazır bahaneyi de buldunn
Bu arada çok yaşa değildi kitabın adı ama olsundu 😅 dkdkdk evet bahanem hazır oldu
Ben de bugün. Momo yu okudum. Küçükken okumuştum ilk şimdi daha güzel geliyor
Konusu ne
Küçük bir kız çocuğu.. insanların teknolojiyle hayattan kopup mutsuzlaşmasını çocuk gözüyle anlatıyo. Momo da kendi güçleriyle bu sorunu çözmeye çalışıyo
Emine Şenlikoğlu Maria kitabını okumuştum üzernden ne kadar süre geçti emin değilim ama 1-2 ay kadar olmuştur
Puuu cahııılll bir de ünili olucak
Bu gençlik mı turkiyeyi yönetecek
Püüiiv
Maalesef pek kitap okumuyorum zamanım yok o kadar dede ne yapiyim khjk
Ama AKPli koyunlar kadar cahil olmam merak etme khjk
Sen de bir anda İlber Ortaylı kesildin başımıza gtkhk 😅
Bak o mesele öyle değil
Evvela vakit bulmak isteyen bulur..
Saniyen ; seni cimere şikayet ederuuu
Selase ; ilber kim be hahahahaytt
Doğru aslında ama pek kitap okumayı seven biri değilim
Affet dedecim boş ver büyüklük sende kalsın bayram yaklaşıyor yapma bunu torununa khjk
Hayat vuruyor zaten bir de sen vurma dede yav..🥺
Affettim gitti
Şimdi cimere söylim iptal etsinler
Şaka yapiyom bu arada
Isersen sovebikirsin
Ama baskasi şikayet ederse bilemem esmaa
Yaa dede bende şaka yapıyorum sana uymaya çalıştım sadece hjk
Bir emojiyle inandın sende khjk
Neden etsin kötü bir şey yazmadık hoş khjk
Çok sağ ol dede büyüksün khjk 😅
Koyun dedin be
Hapse atilman için sebep
Geçen özürlünün biri mersinde rte yi eleştiriyor videoda
Sabahına göz altına alınmış
Bu arada harbiden engelli
Ohaa
Ama ben e reisi eleştirmedim
Taraftarına koyun dedim sadece o kadar
Farketmez...
Devir mozambikte isdibtat devri
Doğru maalesef dede..
Aynı anda üç kitap okuyorum😅
Keşke gerçek olsa
mutluluğu kaybettiğin yerde arama
islamın dirilişi (yeni başladım)
Laaaan
Mutluluk için stocular güzel beee
Keşke gerçek olsa nin konusu ne
Ya on liraydı bir de filmini izlemiştim (cennet gibi) alıp okuyayım dedim
Hiee on lira verdigene göre en az 5 6 sene önce aldin
Yok la yeni aldım
On lira kağıt ve matba parası laaa
Benzin parası ticaret karı vergisi...
Onlari nasıl 10 liraya tutturmuslar
Bilmiyom knk can kitabevinin mini kitapları var ya onlardan
Heee
Beyoğlunun en güzel abisi
Kesin aşk kitabi
Puu
Hayır polisiye bir kitap, tabi icinde aşkta var.
Uuu polisiye seven kız..
Marstan misiniz acaba
Guzel mı peki
Çok güzel bence okumalısın
Tesekkurler
Uzun zaman oldu
Yaşlandık diyosun he