Güncellemeler
+1 yıl
Bi'Bot yine mi sevgili abimi seçti acaba? Görünmüyor jgdgjvjvjjg
Evet ben isterdim ama kız olmasını isterdim çünkü erkek ikiz ile hayatta anlaşamam. ama kız kardeşim olacaksa tamamen benimle ikiz o zaman isterdim. ama genel olarak benim tam kopyam yani mesela benimle aynı görünüp aynı düşünüyorsa o zaman isterdim çünkü çok iyi arkadaş olabilirdik bu şekilde. filmler de ki gibi olurdu daha çok benim için
Hem de çok
Cevap
7Cevap
Yok la o da omru hayat benim gibi eline talim ederdi
Benden bir tane daha kaldırmaz dünya
Zaten var. 😂
İkizim olmasa dahi bir ağabey isterdim
Hayir bir taneyi çekemiyorlar zaten
Evet harika olabilir di
Yok istemezidm
Çok isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?