Aldığın para helal olmasın yazmış bu nasıl ego ya?

Protez tırnak eğitimi aldım evde parayla yapıyorum dün arkadaşım geldi tırnak için parasını önceden verdi. Akşam 9 da geldi gece 3 e kadar sürdü neyse kız sıkıldı falan , bugün yaptığm tırnak kırılmış bana yazıyor ; ya cidden çok ayıp , zaten protez tırnağı 6 saatte anca yaptın bugünde kırıldı, etlerim kanadı , madem daha ogrenmedin parayla yapmıycaksın elimi suya sokamıyorum etlerim sızlıyor, aldığın para helal olmasın yazmış
Aldığın para helal olmasın yazmış bu nasıl ego ya?
Cevapla