Bazılarına ramazan işlemiyor herhalde etek giyiyorum kısa da degil bakıyorlar sizce bu kadar ahlaksizlar neden?

Yanii tamam ben kısa bile giymiyorum ki , halaa aynı bunlar ne yapayim etek giymeyi seviyorum. Hele dayılar yuh yaa aynı öküzz

Bazılarına ramazan işlemiyor herhalde etek giyiyorum kısa da degil bakıyorlar sizce bu kadar ahlaksizlar neden?
Cevapla