İnsan ilişkileri çok iyi olan biri varsa yorum yapabilir mi?

Arkadaşlar eski erkek arkadaşımın yoğun bir kariyer hayatı vardı. Ben bir ara çalışmıyordum sadece spora gidiyordum ve bana senin hayatın sporla ev arasında geçiyor dedi gülerek. Ben burada bir tuhaflık olduğunu anlamıştım daha sonra ben çağrı merkezini işe girdim o zaman da şöyle dedi ben köpek gibi çalışıyorum sen evden Laptop dan çalışıyorsun dedi. Şu an ayrıyız ayrılırken de kavga esnasında sana ufak dünyanda mutluluklar diliyorum dedi. Niye böyle şeyler soyledigini amacını anlayan var mı? dipnot bu kişinin annesi ev hanımı. Yani beni küçümseyecek en son kişi

İnsan ilişkileri çok iyi olan biri varsa yorum yapabilir mi?
Cevapla