3. kez evlenmem sucmu benim sevilmeye hakkım yokmu?

İlk evliliğim ailemin baskısıyla oldu neyse bosandım 2. Evliliğim ise severek oldu bir kızımız oldu sonra siddete basvurdu kendisi ailemede siddete uygulayınca bosandık Şu an birisi var cok iyi niyetli ama kızım var diyorum kendi kendime annem bakıyor bize babam yok abim yok kardesım yok tek basıma bakamıyorum kızıma ruhsal hastalığım var calısamıyorumda annem bakıyor ama cok yaslı sizce evlenmeliyim yoksa devam mı etmeliyim bu yola

3. kez evlenmem sucmu benim sevilmeye hakkım yokmu?
Cevapla