Yakın kız arkadaşınız başka bir arkadaşınızla konuşmamanızı söylese ne tepki verirdiniz?

Bir tane yakın kız arkadaşım var ve o okulda sıra arkadaşım olan kızı hiç sevmiyor ve gıcık oluyor (bunların da geçerli bir nedeni pek yok) ne zaman yanımdakiyle konuşsam kıskanıyor hatta ağlıyor (kıskançlıktan ağladığını kendi söyledi) neyse bugün yine ağladı 1-2 defa en sonunda çıkışta "onunla konuşma" dedi, bir kaç saniye duraksadım şok olmuştum sonra "bence arkadaşlar buna karışmaz" dedim, "evet işte. Yarın konuşuruz" dedi ve her zamanki gibi sarılıp ikimiz de evlerimizin yoluna düştük. Ne sevgilim ne de annem, bana nasıl böyle bir şey söyleyebiliyor anlamıyorum, haksız mıyım? Yanımdaki kızı da çok sevdiğimden değil sadece o beni kısıtlayamaz diye düşünüyorum ve yarın ne konuşacağımız hakkında endişeliyim
Yakın kız arkadaşınız başka bir arkadaşınızla konuşmamanızı söylese ne tepki verirdiniz?
Cevapla