Nerde yaşıyorsunuz? nerde yaşamak isterdiniz? neden?

3 soru bir arada, hadi bakalım.

ben İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamaya devam etmek isterim. çünkü memnunum bu şehirden.

Güncellemeler
+1 yıl
tabii ki bazı düzeltilmesi gereken sorunları var. örneğin aiırı kalabalık ve daha elitlerin yaşadığı bir şehire dönüşse daha iyi olurdu
Güncellemeler
+1 yıl
not düşmek isterim: soruya tam cevap verenlere (3ü bir arada) + atacağım sadece. katılsam da katılmasam da görüşlerine.
Nerde yaşıyorsunuz? nerde yaşamak isterdiniz? neden?
Cevapla