İstanbul'da yaşıyorum, trafik olayı beni çok sinir etmeye başladı. Siz de sinirleniyor musunuz?

İstanbul'da yaşıyorum işten paydos ettikten sonra eve gidiyorum İETT otobusu zaten doldu tamam o saatte yollar trafik otoyol zaten tamam trafik olabilir ama evine 10-15 dakika kalmışken geldiğim yolda normalde 1 araç ile olmazken şimdi yolun anası ağlamış ben çok sabırsızım otobüsten inip bağırıcam resmen
İstanbul'da yaşıyorum, trafik olayı beni çok sinir etmeye başladı. Siz de sinirleniyor musunuz?
Cevapla