Kızlar , nasılsa hemcinsim diyerek burada mesajlaşıyor musunuz?

Zaten kutum kapalı ama bazen soruda denk geliyor kızlara mesaj atıyorum. Her ihtimale karşı secici de oluyorum 2 tane kızla konuştum şu ana kadar. En son biriyle konuştum eski erkek arkadaşından bahsetti falan bildiğin kız muhabbeti yaptık hep art niyetsiz kibarca konuştu fotograf konusunu açsa anlardim mesela ama profilim olmadığı halde göreyim bile demedi o yüzden kız olduğuna emindim sorusunda da bir erkeğe özelden anlatabilir miyim yazmış dedim erkek olma ihtimali yok. İkinci gün hesabı kapatıcaktım dedim istersen instagramdan devam edelim. Sonra erkek olduğunu söyledi şokkk geçirdim bastım engeli. Gerçi arkadaş bizim gruptan sayılırdı galiba yargısız infaz ettim 😂 birdaha da hiç yazmam sanırım

Kızlar , nasılsa hemcinsim diyerek burada mesajlaşıyor musunuz?
Cevapla