
Çocuk parkında oynayan bir yetişkin görseniz tepkiniz ne olurdu?

Çocuk parkında oynayan bir yetişkin görseniz tepkiniz ne olurdu?
Çocuk, yetişkin diye ayrım yapılmamalıdır. Çocuklar da parkta oynayabilir, yetişkinler de... Mustafa Kemal Atatürk'ün bile gülerek salıncakta sallandığı fotoğrafı vardır. Yetişkin birisi parkta oynuyor ise, çocukluğunu yaşıyor işte... Siz de ona "Merhaba, iyi eğlenceler!" deyin geçin. İnsanlık nasıl bu kadar katı ve bir kalıba zorla sokar, yaşamadıkları hayatlara karışır olmuş?
Allahım ne hoş ne tatlı bir görüş bu yaşta.
Ellerine sağlık, umarım hayat felsefen hiç değişmez hep kendini ve çevrendekileri bir adım ileriye taşırsın. 🌺🌺🌺
Umarım... 20 yaşındayım üstelik
Farkettim 😊
Ben bir şey düşünmezdim yani yetişkinlerin de içlerinde ki çocuk bazen yaşayabiliyor zaten. bu yüzden de düşüncem olmaz ben bile bazen parka gidiyorum tabi ki oynamak için değil ama olsun sigara yakıyorum gidip :D :D :D :D :D
Bir şey düşünmem. Kuzen 25 yaşında falan, sürekli parka gidip sallanıyor, onun deli olduğunu düşünüyorum birazcık sadece. Bu kadar salıncak sevdalısı olunmaz ki... Bhsjxf
Uzaktan tutup cebime atmaya çalışırım. Çünkü böyle insanlara bayılıyorum. Sevdiğim şeyleri de cebime atarım ki canım çektikçe çıkarabileyim
Cevap
12Cevap
sağda ki kıvırcık salıncakta sallanan ben 😂😂😂 evin yanında park var bazen akşamları oraya gideriz kızçeler ile sallanırız 😂😂
Tadını çıkar😚
salıncakta sallanmak çok zevkli di miiğ 😘
Midem bulanıyor benim gkföh.
ben uçuyorum ya en yükseğe en yükseğe 😂😂😂
Valla bravo😄
Ben tepki vermem de görevliler verebilir. Yıllar önce arkadaşımı salıncakta sallarken görevli gelip "bunlar sizin ağırlığınıza dayanmayabilir" gibisinden uyarmıştı 😂 60 kilo taşımayavak mı salıncak 🤔😂 😂
Çocukluğunu yaşayamamış herhalde diye dişünürüm
Hoşuma gider hayat dolu olması bana da pozitif enerji verir.
Çocukluğunu tam yaşamamış eksik biri olduğunu düşünürüm.
Bir şey demem, keyifli bir şey sonuçta. Ben de yapıyorum bunu hâla. 😄
Daha geçen sene sallandım çocuksu olmak kötü bir şey değil.
Eğlenmek herkes içindir ve çoğunuzun içinde o çocukluk vardır ne güzel bir duygu 😊
Kak ordan çocuk bincek derim 🤣
Şuursuzun biri söyledi bugün gkgkh.
Bunu mu😃
Çocuklar için fazla ağırlık taşımaz dedi arkadaşıma. Kalk kırılır dedi arkadaşımda sessizden uzaklaştı.
Bişey düşünmem normal yani
İçindeki çocuk ölmemiş derim yadırgamam
Sağdaki fenaymış 😃
Deli fjfng
bir şey demedim. Bir an için sallanmasına yardım edesim geldi 😂
Bende yapıyorum
Boşsa salıncak gördüğümde halen binerim arada.
Sen oynama 🤣🤣 kırılır
Ahshs yok dikkat ediyorum zaten.
Sığıyor musun hala 🤣🤣
Yok 1 2 tane kırdığımdan beri beni parka almıyorlar fjgkg
🤣🤣 Haberleri izliyorum zaten illa bigün güvenlik kamerasına yakalanacaksın ortalıkta sağlam salıncak kalmayacak
Ahshshs bu hayranlığın sonu nereye varacak yazık ediyorsun kendine.
Yok be yenisi var 🤣 Senle işim yok takılmak için yazıyorum
Ahshsh pislik.
Benim peşimi bırak 😄
Yok be bıraktım ya 🤣🤣 bu daha iyi
İyi olsaydı şu an yazmazdın fkfkg
Arkadaşımsın ya la şapşik
😄Ahshd tanımıyorum seni ben yaa aaa aaaa gizlisin ruh hastası gkflg
🤣 Neyse yazmak istediklerimi yazmıyorum sen anla
Kimsin sen?
Nebahat çehre 🤣🤣
Tövbe estağfurullah 😄
gülerimm
Eğlenceli
Bir şey düşünmezdim
Normaal
Hastadır.. 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?