Ben üniversiteyi burada okudum o yüzden iyi Türkçe konuşuyorum. Türklerde iyi insan cok az var ırkçı insan cok. Buraya gelmeden Türkleri iyi olduklarını düşünüyordum ama yanıldım. Yabancı olduğum için cok ulkeden arkadaşım oldu ama kimse Türkler kadar ırkçı degil. Bize Türklerin barbar olduklarını anlatirlardi yaşadığım ulkede az Türk arkadaşım vardi hayir biz oyle degiliz istersen türkiyeye git dediler üniversite burada okudum ama ırkçılar. Bazı kürt arkadaşlarımda var onlar daha iyiler. Acaba Kürtler edildikleri icin mi daha insan gibiler. Yanlış anlamayin ama kendinizi degistirmeniz lazım avrupa ile burasi cok farkli.
iyi geceler herkese
iyi geceler herkese
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar