Ben yurtdisindan buraya geldim Türkler neden böyle?

Ben üniversiteyi burada okudum o yüzden iyi Türkçe konuşuyorum. Türklerde iyi insan cok az var ırkçı insan cok. Buraya gelmeden Türkleri iyi olduklarını düşünüyordum ama yanıldım. Yabancı olduğum için cok ulkeden arkadaşım oldu ama kimse Türkler kadar ırkçı degil. Bize Türklerin barbar olduklarını anlatirlardi yaşadığım ulkede az Türk arkadaşım vardi hayir biz oyle degiliz istersen türkiyeye git dediler üniversite burada okudum ama ırkçılar. Bazı kürt arkadaşlarımda var onlar daha iyiler. Acaba Kürtler edildikleri icin mi daha insan gibiler. Yanlış anlamayin ama kendinizi degistirmeniz lazım avrupa ile burasi cok farkli.
iyi geceler herkese
Ben yurtdisindan buraya geldim Türkler neden böyle?
Cevapla