Her zaman mutlu olacağız diye bir kanun yok malumunuz. Ama bazılarımız bazı günlerde ne kadar istesek de mutlu olamayız. Ben 27 yaşıma girdiğim bugün en mutsuz doğum günümü geçireceğim. Peki siz hiç mutsuz bir doğum günü geçirdiniz mi?

Her zaman mutlu olacağız diye bir kanun yok malumunuz. Ama bazılarımız bazı günlerde ne kadar istesek de mutlu olamayız. Ben 27 yaşıma girdiğim bugün en mutsuz doğum günümü geçireceğim. Peki siz hiç mutsuz bir doğum günü geçirdiniz mi?

Olduysa da aklımdan çıkmış olmalı. Çünkü yaşadığım mutsuzlukları biraz olsun unutmaya çalışıyorum. Rabb'im inşallah bu mutsuzluğunu üstünden alır. 🙏🏻
Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere... 🥳 🎇🎆💐
İnşallah 🙏🏻 Teşekkür ederim 🌺
Doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yıllara 🌸💐✨🤗 umarım hayatında her günün istediğin gibi geçer ve her doğum günün bir öncekinden daha mutlu geçer. hayallerini ve isteklerini gerçekleştirdiğin başarılı bir yeni yaş olsun.. 🌹🙏
bende her doğum günümü mutsuz ve yalnız geçiriyorum hatta kendi doğum günümü kutlamıyorum genelde. sadece sosyal medyada arkadaşlarım kutlar.
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim 🌺
Doğum günün kutlu olsun ötürükk😂
Son birkaç yıldır hiçbir doğum günün mutlu geçmedi ki hiçbiri pasta bile almadım kutlamadım bile kötüydü yani çok kötüydü
Teşekkür ederimmm 💞 benim ilk kez başıma geliyor ya 🥺
Geçer buda geçer
Umarım bebek, umarım tüm insanlar mutsuzluk nedir unuturlar bir gün
mutsuz geçirdiğim doğumgünlerim de olmuştur illaki.
Doğumgünün kutlu olsun prensesim🕊️
Teşekkür ederim canım 💞
♥️🫠
❤️❤️
Cevap
13Cevap
Nice mutlu, güzel seneler dilerim.. Umarım önümüzdeki zaman dilimi senin için çok daha güzel olur.. 😊🙏
Çok teşekkür ederim, umarım 🌺🙏🏻
Evet cok oldu 32 oldum topla san 10 yılı iyidir. Zaman cabuk geciyor... Nice yıllara bu dogum gününde mutlu ailecek güzel yıllara yasa ve kutla happ borti🥳🥳🤞👏👏
Mutsuzluğun nedeni sevgisizlikten yani sana gelen teklifleri reddetmen aslında neyse bunu zamanla daha iyi anlayacaksın zaten
#Mirliva
Sağlıklı mutlu nice yaşlara olaya iyi tarafından bak mutlu ol
Niye mutsuzsun ki burada sevenlerin var iyi ki doğdun koç kadını
İyi seneler, daha küçük gösteriyorsun. 25 yaşımdan sonra pek heyecanı olmadı.
mutlu yıllar dilerim.
Teşekkür ederim 🌺
Aaa benimde bugün doğum günüm
İyi ki doğdun, mutlu yıllar 🌺
Teşekkür ederim 💞
Ben doğum günümü sevmiyorum. Keşke o gün atlasa diğer güne..
Çoğu doğum günüm mutsuz geçti çünkü hatırlaması gerekenler hep unuttular 🚬
mutlu yıllar dilerim 🎈
Teşekkür ederim 🌺
9 yaşımdan beri doğum günü kutlamıyorum...
Mutlu yıllar , geçen yıl olmuştu
Mutlu geçirdiğim günüm yok
Doğum günün kutlu olsun Nice senelere 🎂🎂🎂🎂🎂🎂
Hemde en güzeli. 18 yaş günüm.
Olmuştur, hatırlamıyorum..
Nice yıllara..
Oldu
Varr
Mutlaka vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?