Kadınların hem çalışması, hem evine, hem de çocuklarına bakması haksızlık gibi geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Erkeklerin tek görevi işe gitmek ama kadınlara çok yük biniyor. Yazık değil mi?

Kadınların hem çalışması, hem evine, hem de çocuklarına bakması haksızlık gibi geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Kadınların hem çalışması, hem evine, hem de çocuklarına bakması haksızlık gibi geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla