Arkadaşlar çok kötü tehdit altındayım amcamlar tarafından şimdi ben uzaklaştırma almaya gitsem darp falan yok daha verirlermi?

Farklı olaylar oldu 2 amcam tehdit ediyor çevreleri geniş baya ve ben korkuyorum annem gşlde onun arkasında duruyor yani tek başımayım anlicağınız sığınacağım kimse yok güvende değilim karakola gitsem uzaklaştırma kararı alsam. çünkü Beni görseler bişe yapacaklarına yüzde bin eminim. Darp yok ben buluşmuyorum çağırıyorlar beni. Uzaklaştırma verirlermi

Arkadaşlar çok kötü tehdit altındayım amcamlar tarafından şimdi ben uzaklaştırma almaya gitsem darp falan yok daha verirlermi?
Cevapla