Arkadaşıma borç para verdim, 3 buçuk ay oldu hala geri ödemedi. Sizce de ayıp değil mi?

3 bucuk ay once arkadasimin paraya ihtiyaci oldugu bir anda 170 tl verdim. Tamam cok bir para degil ama o an o kadarina ihtiyaci vardi daha cok istese daha cok verirdim. Ocak ayinda odicegini soyledi odemedi. Ben unuttu sanmistim ki bir ay once konusurken sana 170 tl borcum var onu vercem dedi. Hicbir sey demedim verir diye. Ama halen vermedi. İse girip calistigi halde boyle yapmasi beni canım yerine koydugu anlamina geliyor siz olsaniz ne yapardiniz?

Arkadaşıma borç para verdim, 3 buçuk ay oldu hala geri ödemedi. Sizce de ayıp değil mi?
Cevapla