yok kızı seviyorumuş, terketmiş,
yok zengin değilmiş
Şartlardan dolayı mutsuz değilsiniz sadece mutsuzluk sizin tercihiniz algınızı değiştirin olumlu bakın o zaman hayatın güzelliğini göreceksiniz
yok kızı seviyorumuş, terketmiş,
yok zengin değilmiş
Şartlardan dolayı mutsuz değilsiniz sadece mutsuzluk sizin tercihiniz algınızı değiştirin olumlu bakın o zaman hayatın güzelliğini göreceksiniz
Çünkü mutlu olacak bir şey yok. ben de hayatım boyunca her zaman mutsuzdum bundan sonra da mutlu olacağımı düşünmüyorum zaten. çünkü istediğim hiç bir şey olmadı bir de hayallerim de kalmadı. ve yalnız olduğum için de içimden artık mutlu olmayı beklemek bile geçmiyor. ama bence insanlar zamanları varken mutlu olmalılar çünkü bir daha olamazlar
dostum beklentiye girmek seni mutsuz yapıyor, beklentiye girme elindekileriyle yetin bak o zaman nasıl mutlu oluyorsun
Saol dostum
ne demek kardeşim
Einsteinı dinle diyor ki Einstein;
Hayat iki şekilde yaşanır: ya hiç mucize yokmuş gibi, ya da her şey birer mucizeymiş gibi."
Ben ikinci şıkkı seçiyorum hep, Albert Einstein da öyle yapmış
Kesinlikle doğru aslında bakış açısı her şey. saol kardeşim. sende iyi bak kendine
ricalar brommm iyi akşamlar
Cevap
0Cevap
senin önem vermediğin şeyler başkaları için çok önemli olabilir
Sen mutlu olmayı başka şeylere bağlarsın
İnsanlar başka şeylere bağlar
Subjektif bak biraz
subjektif bakma****
*Subjektif bakma, objektif bak biraz*
"Mutlu olmak istiyorsan bir amaca bağlan insanlara ve eşyalara değil"
Albert Einstein
Einstein dedi diye nesnel bi yargı olmuyo bu
Adam zeki ve kendine göre bi tavsiye vermiş
Verdiğin tavsiyeler kişiliğini, düşüncelerini ortaya çıkarır
Evreni çözen bir adam mutluluğuda çözmüştür. Şu kız için yırtınan milyonlarca erkek var yüzde kaçı mutlu on elin parmaklarını geçmez. Kadınlar içinde geçerli
Aşık olma demiyorum ama sana değer vermeyen birinin peşinden ve imkansızların peşinden gitmek abesle iştigaldir.
Bir amacın olsun sana hakikati ögretsin. Ömrü boyu süreceği için mutlulugunda ömür boyu olur.
Makam, para, cinsellik gibi şeylerde alınan mutluluklar hedonistiktir hazdan dolayı olan mutluluktur ve fanidir.
Yani?
Ben aşktan bahsetmedim ki
Yine kendince kafanda kurup bi yorum yaptın
Çok öznel ve dar bakıyosun
Başkalarının mutsuzluklarını küçümseme
Herkes eşit şartlarda değil bu hayatta
Kimi daha duygusal kimi daha duygusuz
insanların en çok şikayet ettiği şeyler bu da ondan
1 ekonomi
2 sevgilisinin olmaması
Yaşıtlarımın bu kadar düşük şeylerle meşgul olması, üzmüyor değil
Kimi daha zengin Kimi daha fakir
E Türkiye'de ekonomiyi dert etmemek anormal olurdu zaten
Sen ya Türkiye'de yaşamıyorsun ya da zenginsin ya da zengin olmasan bile mutluluğunu sağlayacak maddiyata sahipsin
git bundan sonra sokakta kal, yat , aç kal desem, yapabilir misin mesela?
Yapamazsın di mi
Ya da o şekilde mutlu olabilir misin?
Hiç zannetmiyorum
ben etmiyorum neden mi
çünkü maddiyat temelli bir mutluluk anlayışına sahib değilim, elimdekilerle kanaat edip daha iyisi için fikirler, ürünler ve faideli işler yapmak varken niye milyonlarca insanın yaptıgı gibi hiç bir yararı olmayacak boş şikayetlerde bulunayım
mutluluk şu andadır ve elindekilerinin kıymetini bilmektir. bu hissiyatta olup geleceği inşa edersen gelecek geçmiş ve şimdi periyodunda hep mutlu olursun
dediğim gibi empati yoksunusun
Çocukluğuna veriyorum
Gerçi ben senden küçüğüm ama beynimi çalıştırabiliyorum
Senin elinde bi şeyler var ya hani bazılarının elinde hiçbi şeyi yok
iş bulamıyor ev kiraları desen uçtu
Her şeye zam geldi
istanbuldayım, dönercide çalışıyorum, eve asgari ücret getiriyorum, annemde hasta bakıyor, babam terketti bizi.
şimdi bunlara takılıp sürekli dert etmenin bana bir faydası elbette olmayacak. Bak başlangıçta üzülür insan acısınıda yaşar ancak daha sonralara bunu sürekli yansıtmamalı
Sen keyfine bakıp evde öyle oturduğun yerden rahat rahat konuşursun
Benim maddi durumum da gayet iyi, özelde paralı okuyorum ama. senin gibi asla düşünmem
Sen halktan birisin
Kabullenmişsin her şeyi o zaman
nasıl bulamıyor börekçi, dönerci, tekstil, temizlikçi güvenlikçi ne kadar iş ilanı asılı görmüyor mu kör mu bu insanlar.
Dönercide 1 aydır çalışıyorum ondan önce börekçide çalışmıştım. Ben nasıl buluyorum
Kaderci falan
Yani bence eleştirel bakmalısın
Bi şey diycem seçimde kime oy vericeksin
Gerçi tahmin edebiliyorum
Neyse
sokakta kalan biride iş bulamaz mı canım mı bu adam?
ben şu an sokakta kalsam dilenmek mi daha mantıklı yoksa işe girip kendimi kiraya atmak mı
evde oturmuyorum ki gece yarısı geldim saat 11 de sabah 12 de yine gideceğim
ne oturması
knk sen koyunsun
Kaderci orta doğulu bi koyun
Knk
Yorumu sil
Benim yorumumu kaldır
Cidden sıkıldım senin mesajlarını görmekten
Ne yapışkan bi şeysin sen
Fikirle cevap veremeyince iftira ile üste çıkmaya çalışmak..
Ucuzluk..
kalbinde birisi varken olmuyor ki
mutlulugunu insanlara baglaman ucuz bir şey bence, insanları sevme demiyorum lakin kendi değerini bilen biri ailesinden olmayan biri olmadan mutlu olamam demesi gülünçtür
Tamam.
ne alaka ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?