Arkadaşlar buradan hiç karsı cinsten biriyle sohbet ettiniz mi?

kardeşim.. ğunun biri dertliydi bende tabi tanımadigim halde dertlesmeye calistim insan gibi kardeşim diye bahsediyorum konu giyime geldi kız kardeşimi ne acik giyiniyomus bana anlatiyor nasil uyaririm diye sonra sen nasil giyiniyona geldi bende en acik kisa kollu pant. dedim ona neyse bende safım sonra onemli olan insanin neyi giymek isteyip neyi giymek istememesi dedim benim kiyafetime karisanim olmadi ama asla acik giyinmedim dedim orasi oyke tabi bisiler olmali birazda cinsellk tabi yazmis pezewenge bak kardeşim ramazan ramazan bana sövdüruyo anlamadim dedim boş ver dedj ne diyon ya dedim iyi aksamlar yazip engelledi adi sapık anasiyla kiz kardesinin k@sarliklarindan bahsedip durdu babalari yokmus
Arkadaşlar buradan hiç karsı cinsten biriyle sohbet ettiniz mi?
Cevapla