Kızınız mı olsun istersiniz, oğlunuz mu?

Sağlıklı olsun kız, erkek farketmez kız da olsa erkekte olsa çok severim ama gönlümden geçen kızım olması. Çok tatlı oluyorlar hele bir de babaya düşkünler, onların gözünde kahramandırlar baba. Saçlarını taramak, öpüp koklamak istiyorum kızımın, en güzel elbiseleri almak istiyorum, mutlu bir sabaha beni öperek canım babam diyerek uyandırmasını istiyorum. Bebeklerdeki şu bandanalar çok tatlı ya, lise sona gidiyorum dershaneye giderken görüyorum da hele pembe bandana ne hoş duruyor öyle, gülüşleri kalbimi sımsıcak yapıyor. Hayalim..
Kızınız mı olsun istersiniz, oğlunuz mu?
Cevapla