Gece mutfağın müdavimi olan bir aile ferdi vardır evde.
Bizim evin ben oluyorum genelde bu saatlerde buzdolabı ile uzun uzun bakışmalarımız oluyor😀😀
Gece mutfağın müdavimi olan bir aile ferdi vardır evde.
Bizim evin ben oluyorum genelde bu saatlerde buzdolabı ile uzun uzun bakışmalarımız oluyor😀😀
Muhtemelen faredir o fare :D yani kim olacak ki başka ben zaten genelde ses duymuyorum hiç uykum o kadar derin oluyor ki genelde uyuduğum zaman yani başımı yastığa koyduğum zaman direk hayal kuruyorum. ve uyumayı deniyorum. ama ses duyarsam muhtemelen gidip balardım tabi ki şimdi için değil de ileride yalnız yaşayacağımı düşünürsek daha çok. o zaman da elimde her zaman için sopa ya da beyzbol sopası gibi bir şey olur zaten :D filmler de ki gibi hazırlıklı olurdum ben hırsız ise tek başıma indirirdim.
Ben varımdır 😂😂 Ahshs gece gider mutlaka buz dolabıyla bir süre bakışırım, kileri karıştırırım sonra ışık yanar, ben ağzımdaki yiyeceği kemirirken far görmüş tavşan gibi anneme bakarım 😂😂 whshs
Cinler olur djfjg.
Yediklerini yıkayıp gitsinler kafii fkfjg.
Bir de gömü yeri felan not etsinler bir yere bir zahmet gkfkgkg
Ahshd iletirim ne kızım yaaa korkutma beni gkgkh
Nohutta olabilir 😀 annem genelde geceden suya birakir var mutfaktaki şenligi o zaman gör 😀
O da nohutun ikizi ayni seviyedeler 😀
Kimler sayilir 😀
😀😀 tamam bırak kafanı
Birakinca bu sekilde mi oldu kafan 😀
Yahahsjhjxcjf 😂Niye korkutuyorsun beni 😂
Yanına antiparentez açıp açıklasaydin 😂
Tamam zahmet vermeyelim 😀
😏 yarım ağız demistim onu
Yok tabii ki de alinmadim trip attim 😂 yoksa ben de mi emojinin yanina antiparantezle aciklama yapsaydim 😛
Teşekkür ederim sana da iyi gecelerr görüşürüz 🎈🌸
Teşekküürrrllleeerrrrrr 🌸😀
Cevap
8Cevap
Kesin annem vardır diyorum. Çünkü kadın gecenin bir yarısı fındık faresi ve mutfakta dolaşıyor.
Şeker ihtiyacı. Kan tahlili yaptır.
Höngh.
Vur kafasına dicektim o da senmişsin😀
😀
Benim mutfaktan ses gelıyorsa kesin cindir 😂
Cin arkadaş benim arada ben de kalıyor. Cin ali gibi ondan öyle dedim 😂
Eyvallah superReyis 😎
Dolapla sana bol bakışmalar 😂
Kesin benimdir o.. Başkası olmaz..
Evinde fare olabilir.
Erkek kardeşimdir ya da babam
Ben 😃
Bizim evde de o benim :D
Hırkız
Benimdir
Babaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?