Teşekkür ederim 😊
Para verseler dert dinler miydiniz? Parayla dert dinlenir mi 😂?
Teşekkür ederim 😊

Her Türlü Dert Dinlenir, Akıl Fikir Verilir
Biz Düğünler de Halay Başı
Cenazelerde Göz Yaşıyız😂😂😂
Erkek : 1 TL
Kadın : 200 TL
😂😂😂😂😂
#MaksatMakara
Bunu yapacaksan üçünden biri olurdum
Insansan insana fark vardır hicbir şekilde para alınmaz tabi bazı insalari seve seve dinlenir ortak olursun derdine bazılarına da üstüne para verip kendinden uzak tutacaksın 😅
Simdi sen böyle dedin bütün dertliler yazar sana 😂😂
Yazamazlar takıp ettiğim kişiler tek yazabilir 😅
Aga bee 😂😂😂 şanslarina kusecekler desene 😂
😅😅ne küsmesi hayattaki en büyük şansalari olabilir
Niye yahu 😂😂
Benimle konuşmak pek sağlıklı değil 😅
Hayda niye konuşanı kesiyor musun 😂😂
Yok genelde sinir oluyorlar 😅
Neden ki Allah Allah 😂
Istedikleri ilgi olmayınca arkadaşca tabi başka seçenekleri kalmıyor ve bu konuşanların hepsinde ironi var 😅😅
😂😂😂 tabii ki
Cevap
9Cevap
Para olsaydı tabi ki de dert dinlerim :D yeter ki para iyi olsun
Sıkıntı dert dinlerim karşılıksızda olabilir.😹sjsjsjsjs
Helallll 😂😂😂
Sende sağol senin derdin sana yeter zaten 😊
Kolay gelsin 😂
Paraya gerek yok, karşı tarafa verdiğim değere göre dinlerim.
Tanımadigin biri
Dinlememeyi tercih ediyorum
Özellikle buradansa demi 😂
Evet:d
Şimdi ben desem ki kırlangıç hanim bi derdim var dinleyebilir misiniz lütfen? Desem ne olacak 😂😂
Ben kendi sorunlarımi zor çözüyorum. Karamsarligimda boğulmak istemezsiniz 👀
Oldu ozamannn biz size döneriz 😂😂😂
Pozitif kalmam senden gelecek 3 kuruştan daha kıymetli
Ben ne alaka la 😂😂
Vallahi cidden dert dinlerdim ya yeter ki haber verirsin paradan
Sevdiklerimizin derdine ortak oluruz. Ama para karşılığı dert dinlenmez 🙂
Sanmıyorum. Ben niye çay demleyim az ye de hizmetçi tut ekdkd
Karın toklümuguna çalışacak hizmeti bulamadim ya 😕😂😂
*tokluguna
Gafam galdırmıyo 😒😄
Bu olmadi çok ayip 😂
Ben parasızda dinlerdim
Dm aciksa kapat dolusurlar yoksa😂
Bilemiyorum yeniyim ben buralarda 😅
Aaa hoş geldin 😂 nasıl beğendin mi burayı
Kafa dağıtmak için ideal bir yer.
Böyle düşünüyorsan guzel aynen öyle 😊😊
Sen çok mu takılırsın bu sitede?
Yaniii ne çok ne az isim yoksa giriyorum zaman geçsin maksat 😂
Ya sen?
Bu aralar ilgimi çekiyor ama her an ilgimi kaybedebilir emin değilim
Dengesiz biriyiz sanırım 😁
Çabuk sıkılan birisi diyelim😅
Kendinden de sıkıldığın oluyor mu bazen 😂
Cevap yok😕😁
Bu paraya dinlemem 😂😂
Parayı da beğenmiyor 😂😂
O kadar dert dinleyecem. Kafamı silkelicek. Buna maddi olarak değmesi lazım 😀😂
Sana ne kadar lazım 😂
Ücretlendirme paket içeriğine göre değişiyor..🙄
Sadece dinleyeceksem 500 TL
Moral vereceksem 750 TL
Tavsiye vereceksem 1000 TL
Bir saatlik seans alana 1 saat te bedava..
Böylede merhametliyim 😂😂
Allah razı olsun be iyi insanlar hala var 😂😂😂
Neslimiz tükenmek üzere. Bağış yapıp koruma altına alın bizi.
Bağışları Euro üzerinden yapmanızı rica ederiz. 😂
Iban bırak 😂😂
TR85 0001 0000 0004 2367 8897 5090 05
Kafadan attım ciddiye alma sakın 😂🤣🤣
Gerçek olsada para atacak değilim zaten 😂😂 bir derdim var bin dermana değişmem 😂
Pintiliğini ifşa etmeseydin.. 😂
Pintilik mi?😂😂😂 peki dediğin gibi olsun ne söylersen söyle karşındaki anladığı kadardır 😊
Bir şaka ancak bu kadar ciddiye alınır. 😀
Ben bilmem 😂😂 ilk seans ücretsiz? 😂
hayır dinlemem, elalemin derdinden banane.
Helal kız yaso😂
Milletin derdi bizi mi gerdi hiç 😂😂
Tâbi tabi yaso ablanızı dinleyin😂
Dinlerim, seansı 250 TL.
Senin pahali 😂
Fazlasiyla var gibi ben almayayim 😀
Niye ya alsaydin 😂
Çikolata ikram ediyor sanki 😀
Ben dinliyorum erkek 1 tl kadın 200 😂😂
😀 200 trilyonda verseler hayirrr
Bi kere dinle be aa 😂😂
Hayir, hayir 😂O enerjiyi ponçik ruhum kabul etmez 😀
Dertliyim kederliyim
Her ne nedense ağlarım 😕😕😂😂
😀😀 git ötede ağla 😬😂
Ağladım geldim 😭😂😂
Yani dert dinlerim her türlü paraya gerek yok
İşte bunu demicektin dm is full 😂😂
Kapalı😅
Aç Aç yazsinlar dert dinle hadi hadi 😂😂
Onların derdi başka oluyor genelde 🙄 anlatmak isteyen bir şekilde ulaşır
Ahh dostlar ahhh ben de bi dert var düşman başına 😂😂😂
Eyvah eyvah 😅. Hemen el atalım duruma
El değil başını koysan olmaz ahh ahhhh 😂😂😂😂
Olar olar😄
Sorunun güzelligine bak cevap yazann yok şikayetçiyim mod hanim 😂😂
Çok haklı bir şikayet 😄 senin sorularının puanını yükseltsinler
Yukseltin benim soru puanimi mod hanim 😂 😂
Ah keşke öyle bir hakkım yok mafeles😂
Soru süper soru secildi😂
İşte ben 😅
Teşekkür ederim mod hanim 😂😂
Her türlü derdi dinlerim.
Eğer para karşılığı derdini anlatmak isteyen varsa seve seve dinlerim, bilginiz olsun. 😂
Psikologlar yapıyor bunu zaten...
Öğrenmiş olduk püh
Dert etme dua et😬
Sorumu sabote etme 😂😂
İyi bir daha sorulara gelmiycem küstüm 😒
Hayda ne dedim şimdi 😂
Paralı yapıyorum meslek olarak 😸
Dinlemem.
Ne anlatmayı ne dinlemeyi sevmem
Parasız da dinliyorum insanlık öldü mü :)
tabi
Olur😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?