Ben güçlü müyüm, peki erkekler bunu neden sevmiyor?

Babam olmadan uzakta yani, eşim olmadan, abimin deteği olmadan annemle ben hayata tutunduk babamın durumu olmasına rağmen 5 kuruş destek görmeden hayata ayak basıyoruz

sizce ben güçlü bir insan mıyım? Ps: oturduğum ev kira da olsa her şey benim adıma ve herşeyi ben hallediyorum

peki erkekler neden güçlü kızları sevmiyor:))

Ben güçlü müyüm, peki erkekler bunu neden sevmiyor?
Cevapla