Erkekler neden fazla ücret alıyor?

Erkekler neden fazla ücret alıyor demeden önce en feminist kadın bile kendinden üst statüdeki erkeklerin peşinde, bunu sorgulamak gerekiyor bence. Sorry kızlar, ikisi bir arada olmuyor. Kendinden düşük statüde erkeğe bakan mı var? Bence bu daha önemli bir mesele.

Erkekçiliğin de kadıncılığın da canı cehenneme. Önemli olan gerçekler ve adalettir... Eşitliktir...

Erkekler neden fazla ücret alıyor?
Cevapla