bu şerefsiz beni dolandırdı paramı yedi bende araştirdim ailesini buldum Erzurum karayazili bunlar köyde oturuyorlarmış bende paylaşıyorum herkes görsün diye bu pislikleri
daha nasıl anlatıyım size açık açık anlatıyorum bir altınımı bide 500 lira paramı yedi bu kavat köpek bende karakola gittim ailesinin resimleri bu çıktı şimdi savcılığa gidip şikayet edicem ama önce herkes bunları görsün diye buraya atıp rezil edicem ondan sonra hakkettiler bunu
Tamam aldıklarına dair delilin yoksa savcı dosyaya takipsizlik verir ha diyorsan elimde somut delil var yarını bekleme bu gün git zaten dava en az 1-2 yıl sürer Gittiğinle kalırsın
delilim yok ama şahidim var herkes bunlardan şikayetci daha önce kız arkadaşımı da dolandırdı bunlar hatta kaçırdılar kızı kız zor kurtuldu bunların elinde ben dün konustum ikimiz birlikte gidip şikayetçi olucaz paramızı nasıl caldılarsa öyle paşa paşa geri vericekler yoksa rezil edicem bunları herkese
Ortada çizdiğin muhtemelen sensin Şöyle anlatayım şahit tek başına delil sayılmıyor ve şahit olacak kişi tarafsız konuşmalı yoksa şahitliği düşer
Şahitin üzerinden bunları yakalatmak istiyorum diyosan şahitin ve senin anlattıklarınızın orantılı ve farklı somut delillerle desteklenmesi lazım en basiti her altının seri numarası var eğer önceden Altının seri numarasını aldıysan ya da bulma şansın varsa aldığın kuyumcudan ordan yola çıkarak çaldıklarını ispat etme şansın olur
Aslında bu işi ortaya çıkarmanın birçok yolu var ama şahit tek başına delil sayılmaz bilgin olsun
canınız sağolsun gerçekten çok mağdurum bunlardan oaramı almazsam kafayı yiyicem kesin sadece bunlara karşı uyanık olun benim yaptığım hatayı yaomayin yeter bunlar heryerde çünkü bir arkadaşımı daha dolandırdı bu şerefsiz köpek aslında resimlerini heryere asmak lazım dolandırıcı diye ama insanliğimdan bişey yapmıyorum Allah yanlarına bırakmasın işallah çok kötüyüm
İnanki çok kötüyüm savcılığa gitmekten başka çarem kalmadı bu seferde bana yardımcı olmazlarsa param onların yanında kalıcak ben burada ağlarken onlar çatır çatır haram para yiyicekler bu hakmı ya
henüz gitmedim biraz korkuyorum ailemle tehdit etti ölümle tehdit ediler beni hem suçlu hem güçlüler benim önleri öldürmem gereken yerde onlar beni tehdit ediyorlar işallah savcılıkta hakkettigimi alırım paramida alırım Allah onların belasını versin
burdan yazabilirsiniz ama şuna bunlarla uğraşıyorum gerçekten yine heryerde mesaj atıp rahatsız ediyorlar bizi şerefsizler ben bu pisliklerin ağzının payını veriyim yazarım yine size konuşuruz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tanımıyorum ama dolandırıcılar boş durmuyor.
aynen bende araştırıp buldum bunları
Dikkatli olmak gerekiyor
At hırsızına benziyor görselde ki GBT bakmak gerek şahsın 😂😂
yukarıdaki mesajları okursanız ne kadar madur olduğumu anlarsınız
😔😔
insanlıktan çıkmış bunlar insan tipi var mı şunlarda hepsinin ağzına tükürmek lazım adam olurlar😊 belki
Bir söz var ama terbiyem müsade etmiyor
Kusura bakmayın bu arada sizi uzduysem 🙏
Bunlar insan diyenin insanlıga saygısı yok. agzina değil, yüzüne gerekir.
aynen haklısınız
Utanmayının başına eşek s*ki yağsa yine utanmazlar 😉
Bunlar ne suriyeli mi
galiba tanımıyorum
Mesele ne?
bu şerefsiz beni dolandırdı paramı yedi bende araştirdim ailesini buldum Erzurum karayazili bunlar köyde oturuyorlarmış bende paylaşıyorum herkes görsün diye bu pislikleri
Karakola gitsem inanırlar mı bana demişsin olay nasıl oldu anlst sana nasıl bir dilekçe verirsen işleme girer anlatayım
daha nasıl anlatıyım size açık açık anlatıyorum bir altınımı bide 500 lira paramı yedi bu kavat köpek bende karakola gittim ailesinin resimleri bu çıktı şimdi savcılığa gidip şikayet edicem ama önce herkes bunları görsün diye buraya atıp rezil edicem ondan sonra hakkettiler bunu
Tamam aldıklarına dair delilin yoksa savcı dosyaya takipsizlik verir ha diyorsan elimde somut delil var yarını bekleme bu gün git zaten dava en az 1-2 yıl sürer Gittiğinle kalırsın
Delilin yoksa gittiğinle kalırsın takipsizlik olur*
delilim yok ama şahidim var herkes bunlardan şikayetci daha önce kız arkadaşımı da dolandırdı bunlar hatta kaçırdılar kızı kız zor kurtuldu bunların elinde ben dün konustum ikimiz birlikte gidip şikayetçi olucaz paramızı nasıl caldılarsa öyle paşa paşa geri vericekler yoksa rezil edicem bunları herkese
https://imgyukle.com/i/QqOzoQ
bunlar beni dolandıran yanlarındaki de karıları
Ortada çizdiğin muhtemelen sensin
Şöyle anlatayım şahit tek başına delil sayılmıyor ve şahit olacak kişi tarafsız konuşmalı yoksa şahitliği düşer
Şahitin üzerinden bunları yakalatmak istiyorum diyosan şahitin ve senin anlattıklarınızın orantılı ve farklı somut delillerle desteklenmesi lazım en basiti her altının seri numarası var eğer önceden Altının seri numarasını aldıysan ya da bulma şansın varsa aldığın kuyumcudan ordan yola çıkarak çaldıklarını ispat etme şansın olur
Aslında bu işi ortaya çıkarmanın birçok yolu var ama şahit tek başına delil sayılmaz bilgin olsun
🐴 hırsızı gibi
sülalesini s*kicem bunların beklesinler karakola verdim peşini bırakmam bunların paramı verecekler pislikler Allah'tan korkmazlar
Elimizden gelse keşke bişey
canınız sağolsun gerçekten çok mağdurum bunlardan oaramı almazsam kafayı yiyicem kesin sadece bunlara karşı uyanık olun benim yaptığım hatayı yaomayin yeter bunlar heryerde çünkü bir arkadaşımı daha dolandırdı bu şerefsiz köpek aslında resimlerini heryere asmak lazım dolandırıcı diye ama insanliğimdan bişey yapmıyorum Allah yanlarına bırakmasın işallah çok kötüyüm
Konuşmak istermisin
İnanki çok kötüyüm savcılığa gitmekten başka çarem kalmadı bu seferde bana yardımcı olmazlarsa param onların yanında kalıcak ben burada ağlarken onlar çatır çatır haram para yiyicekler bu hakmı ya
Savcılığa verdiysen duruma göz atarlar
henüz gitmedim biraz korkuyorum ailemle tehdit etti ölümle tehdit ediler beni hem suçlu hem güçlüler benim önleri öldürmem gereken yerde onlar beni tehdit ediyorlar işallah savcılıkta hakkettigimi alırım paramida alırım Allah onların belasını versin
Korkulcak bişi yok. Sen savcılığa gitme diye öyle yapıyor. Sen ailenle konuş bi an önce savcılığa git tamam mı
https://imgyukle.com/i/QqOzoQ
bak şu ikisi kardeş bunlar beni dolandırdı yanlarındaki de karıları
Onların karılarını * kardeşim
https://imgyukle.com/i/QqOAg8
en son onları uyardım diye boyle tehdit ve küfür etti o fotoğraftaki şerefsiz bende bununla savcılığa gidicem daha bir sürü mesajları var elimde
Seninle konulabilirmiyiz
burdan yazabilirsiniz ama şuna bunlarla uğraşıyorum gerçekten yine heryerde mesaj atıp rahatsız ediyorlar bizi şerefsizler ben bu pisliklerin ağzının payını veriyim yazarım yine size konuşuruz
Tamam
Anan var
iyi kardeşim siz alın dalgaya yarın da sizi dolandidirsa hiç şaşırmayın