
Bu paylaşımı görünce aklıma geldi. Bence eşyalar ortak alınmalı.

Bu paylaşımı görünce aklıma geldi. Bence eşyalar ortak alınmalı.
Çeyiz bana göre evlilik aşamasından önce hazırlanmaya baslamalı çünkü günümüzde ekonomik koşullar belli. Her şey evliliğe 1 kala çat diye almak çok büyük külfet. Ağır masraf. Ivır zıvır ihtiyaclar bile milyarlar ediyor. En iyisi her iki tarafında bir gün evleneceği ihtimaline karşı ufak tefek hazırlık yapması. Gün gelip evlilik yolu açılınca da ağır yükler beraber sırtlaması.
Annem birşeyler yapıyor o konularla ilgilenmiyorum😀 birikimim var evlilik yoluna girecek olursam üzerime düşeni elbette yapacağım iki tarafta yapmalı senin benim olmamalı bulaşık makinesini kız alacak diye saçma bir algı var bütün beyaz eşyayıda kız alabilir oturma grubunuda iki tarafta gücünün yettıgını yapmalıdır
Rahmetli annem 2020’de başlamıştı bana bir şeyler almaya. O zamanlar çok kızıyordum hatta istemiyordum ama iyi ki diyorum şu an. Bu zamanda, bu şartlarda hiçbirini alamazdım. Ben evde kalmamayı garantilemişim 😎
Cevap
6Cevap
Çeyizi ben gereksiz buluyorum. ama ortak alınsa daha iyi olabilirdi.
Annem 3 senedir topluyor çeyizleri ama ortada bir damat adayı yok sfjfjfj
Umarım
Benim annem Hollandalı olduğu için bizde çeyiz vb hazırlıklar mevcut değil
Zaten bende bu tür adetleri gereksiz buluyorum
Vardı. Lakin tüm hepsini deprem bölgesine gönderttiğim için o zaman dolayısıyla yok.
Çeyiz devri kapandı bence eşya dediğin nedir alınır ya çok önemli değil
Bu konular benden uzak. Çeyiz olayı cidden sıkıcı ve ilgi alanım değil.
Annem benim küçüklüğümden bu yana parça parça ala ala tamamladı ceyizimi
Her şeyleri erkeklere yükleme çabası 😂
Çeyizim yok 😂
Aaa niye sen Şooookk😂
Ahh valla hiç yok 🙄
Ne çeyizi beaa jxksmdmd
Evlenecek olursam ceketimi alır çıkarım başka da bişiy almam nxkdkdkd ne çeyiziymiş 😂
Tabii ndmdmdmd
Hiç bir kız benimle Evlenmez ki
Pic, serseri, çar, çakal, şiddet sever, erkek değilim çünkü
Ortak alınsa daha iyi
Çeyiz mi kaldı ya üff. Çok saçma adetler
🙄 her şeyi spontane yaşamak varken, çeyizmiş bilmem neymiş uğraşılmaz hele öyle cümbür cemaat hiç bir olaya gitmem, deliririm ben.
😅 gençler kendisi diyecek
Ortak alınması daha uygun olur bence
Çeyizim çoktan hazır bekliyor 😅
Aptallık ne çeyizi yıl olmuş 2080
Çeyiz yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?