Rüyada sürekli ev yıkıldığını görüyorum, siz atlatabildiniz mi bunu?

Depremden öncesinde görmüştüm deprem oldu bittikten sonra bu 2 kez daha gördüm ama sıkıntı su ki deprem zamanında evet uyuyamadık sokaktaydık bu daha sonralarda su son zamanlarda oluyor ya büyük bir deprem daha olacak ya da bilinç altı beni tetikliyor yine kabustan uyanır gibi kalktım. Bu psikolojiyi atlatanlar var mı? Kime söylesem her şey geçti bitti diyor yakın zamanda İstanbul'a bir dönem gidicem orada da binanın altında mı kalırım diye düşünüyorum çünkü dediğim gibi depremi yasamadan öncesinde depreme yakalandığımı görüyordum bu 2 defadır binanın üzerime yıkıldığını görüyorum kurtulamıyorum ve öyle uyanıyorum

Rüyada sürekli ev yıkıldığını görüyorum, siz atlatabildiniz mi bunu?
Cevapla