Sizce İnsanlar Neden Başta Severek Evlenip Sonra Çocukların Bile Psikolojisini Bozacak Derecede İğrenç Bir İlişkiye Sahipler Oluyo?

Sizce İnsanlar Neden Başta Severek Evlenip Sonra Çocukların Bile Psikolojisini Bozacak Derecede İğrenç Bir İlişkiye Sahipler Oluyo?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence gençliklerinde daha evlenmeden önce tüm aşk hırsını ve özel anları yaşayıp bitirdikleri için. Birbirilerinden sıkılır oluyorlar nedense. Bu daha sebeplerden bir tanesi
Sizce İnsanlar Neden Başta Severek Evlenip Sonra Çocukların Bile Psikolojisini Bozacak Derecede İğrenç Bir İlişkiye Sahipler Oluyo?
Cevapla