Kompleksli insanlarla nasıl başa çıkıyorsunuz?

Kotam doldu yine. Türkiyede yaşadığımız için günde en az 3 kişiye denk gelirsiniz böyle. Ben zaten bilmem neyim ya da sen zaten daha bir şeysin falan bu tarz cümleleri olur. Eziklenirler arabesklenirler.

Ben çok asarım keserim yapıdayım. Düşene vurmam ama kalkmamak için diretiyorsa ne hali varsa görsün derim. Çok da iyi bir insan sayılmam. Sabırlı da değilim hiç. Böyle söylemeleri de çok şımarıkça buluyorum. Kendini iyi hissetsin diye orspuluk yapamicam herkese. Berbat hissederse hissettin.

Güncellemeler
+1 yıl
Cinsellik etiketi KS den kaynaklı
Kompleksli insanlarla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla