~ Goethe’nin bu sözü söyleyip söylemediği şaibelidir. Ancak ilk kim söylerse söylesin görüyoruz ki o zamandan bu zamana çok da değişen bir şey yok ~
diyor birisi..
diyor birisi..


Evet olabilir aslında çünkü bu gezegen tamamen çöpük gibi geliyor bana. aslında içindeki insanlar yüzünden daha çok
içinde insanlar olmasa sorun olmaz ama kötüler yüzünden her şey oluyor..
Cevap
5Cevap
Gezegenimiz Evrenin Tımarhanesi olabilir, ülkemiz de mülteci kampı.
Töfte de içindeki delilerden biri. 🐸
Ne eksik ne fazla. 🤤
Heyyo ✨✨✨✨✨✨✨
Gelmesin o
tamam gelmiyorum.
😃🤧 şaka şakaaa
Gezegenimiz Evrenin Tımarhanesi olabilir, ülkemiz de mülteci kampı.
Ben de içindeki delilerden biriyim :D
Düşüncenize katılıyorum
@ahusiderinn00 Deli olduğuma katılıyorsunuz yani :D tek değilmişim teşekkürler jsdjsd
Şşşt sen tüm delilerin arasında deli taklidi yapan bi akıllısın 🤭
Hahahss kelimelerle aran yine bildiğimiz gibi, teşekkür ettim sen de pek farklı değilsin 😂🍫
Biz iftardan sonra nilin dediği şeyi izleyelim bu sefer çok geçe kalmasın sonra benim uykum geliyo sonra siz beni dövüyosunuz
Oyun da oynayabiliriz
Bir film belirlemedik de bu arada 😂saat 9 a doğru falan iyi mi 9 civarı falan gelemezsem siz takılun zaten
Filmin ismi “gülümse” bakın bece bi fragmana
Cok iyi bir benzetme! Bayıldıımss... Bence de bir tımarhane. Biz de buna rağmen akıl sağlığını korumaya çalışan delileriz...😄
Başka gezegenleri bilmediğimiz için evet. Ama bilsek de pek bişey değişmezdi çünkü Adana var bizde 😂😂
bence olabilir sonuçta sen de dünyadasın adsdadasdadasdasda
Gezegenimiz bir tımarhane bense içinde kafayı yemiş bir zır deli..
Tımarhane ya da cehennem diyebiliriz.. Keyifli akşamlar..
Ben de aynı şekilde düşünüyorum
Dünya = Zindan başka tanımı yok : D
Olabilir vallahi 😄
Olabilir
Pek tabii mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?