Merhaba arkadaşlar ben 4 gün önce kendi isteğimle kapandım?

Eşimin ailesi süleymancı olduğu için ailede herkes kapalı kendi ailem ise normal açıkta var kapalıda eşimle evlenmeden önce açıktım kapanmamı istediler eşimi çok sevdiğim için kapandım 4 yıl sonra kendi içimden gelmeden kapandığım için pişman oldum açıldım.

Ama bu deprem ve afetler beni çok etilediği için tekrar kendi isteğimle kapanmaya karar verdim ve kapandım bugünde beni ilk defa kendi akrabalarımdan iftar yemeğinde halam ve gelini gördü tepkileri çok serti bana hiç yakışmamış neden kapandın dediler çok sinirim oldum kendi isteğimle kapandım dedim sanki yanlış bişey yapmışım gibi tepki göstermeleri çok üzdü eve gelince çok ağladım bu tepkileri bekliyordum zaten ama bu şekilde değil böyle söyleyen insanlara ne demem gerekiyor sizide davet ediyorum dedim sadece ama doğru olan buyken yanlış yapmışım gibi tepkileri beni çok üzdü aynısını kendi annemde yaptı ama bu şekilde sert değildi rabbim beni bu yoldan ayırmasın inşallah. Onları doğru yolla yönetsin. Sizlerden gönlümü rahatlatmak için yorum bekliyorum sadece yanıt verirseniz çok sevinirim.

Merhaba arkadaşlar ben 4 gün önce kendi isteğimle kapandım?
Cevapla