Eşimin ailesi süleymancı olduğu için ailede herkes kapalı kendi ailem ise normal açıkta var kapalıda eşimle evlenmeden önce açıktım kapanmamı istediler eşimi çok sevdiğim için kapandım 4 yıl sonra kendi içimden gelmeden kapandığım için pişman oldum açıldım.
Ama bu deprem ve afetler beni çok etilediği için tekrar kendi isteğimle kapanmaya karar verdim ve kapandım bugünde beni ilk defa kendi akrabalarımdan iftar yemeğinde halam ve gelini gördü tepkileri çok serti bana hiç yakışmamış neden kapandın dediler çok sinirim oldum kendi isteğimle kapandım dedim sanki yanlış bişey yapmışım gibi tepki göstermeleri çok üzdü eve gelince çok ağladım bu tepkileri bekliyordum zaten ama bu şekilde değil böyle söyleyen insanlara ne demem gerekiyor sizide davet ediyorum dedim sadece ama doğru olan buyken yanlış yapmışım gibi tepkileri beni çok üzdü aynısını kendi annemde yaptı ama bu şekilde sert değildi rabbim beni bu yoldan ayırmasın inşallah. Onları doğru yolla yönetsin. Sizlerden gönlümü rahatlatmak için yorum bekliyorum sadece yanıt verirseniz çok sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer