Binlerce elbisem var annem artık bıkdı alışveriş yapmamdan ama bu elbise hoşuma gitti gizlice almayı düşünüyorum. Gizlice alma sebebim annemin elbiseyi fazla acık bulması ve çok küçük oldugum için böyle şeyle giymememi söyledi birinin ona 23 yaşında oldumu ona hatırlatmasını istiyorum offff ya 18 yaşındaki kızların üstünde bile var neden bende yok ;(
siz ne düşünüyorsunuz begendiniz mi? begenen çok olursa alacam gizlice...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Askısını beğenmedim. Sütyen askısı gibi.
öyle elbiselerin cogu öyle oluyor
aslında straplez kullanabilirsen çok güzel olabilir
Kollar ve askı çok kötü
öyle modellerde öyle oluyor
Elbise mankenden manken elbiseden daha çirkin
🙁zevkin yok bence senin
Olabilir güzellik ben beğenmedim
anladım zevkler tartışılmaz teşekkürler yorumun için🙂
Ben teşekkür ederim 🤗🤗
Kollari kotu ya