Galiba aşık oldum elbiseye, Almalımıyım sizce?

Binlerce elbisem var annem artık bıkdı alışveriş yapmamdan ama bu elbise hoşuma gitti gizlice almayı düşünüyorum. Gizlice alma sebebim annemin elbiseyi fazla acık bulması ve çok küçük oldugum için böyle şeyle giymememi söyledi
birinin ona 23 yaşında oldumu ona hatırlatmasını istiyorum
offff ya 18 yaşındaki kızların üstünde bile var neden bende yok
;(

siz ne düşünüyorsunuz begendiniz mi?
begenen çok olursa alacam gizlice...
Galiba aşık oldum elbiseye, Almalımıyım sizce?
Begendim
Begenmedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Galiba aşık oldum elbiseye, Almalımıyım sizce?
Cevapla