Babam arabayi eşimin kullanmasını istemiyor haklı mı?

Esimle benim arabamiz yok. Alamıyoruz da malum fiyatlardan dolayı. Babamin arabasini kullanıyorum bazen. Babam esimin kullanmasını istemiyor. kullanirsan kendin kullan diyor o yaninda otursun diyor. Esim de bozuluyor haliyle. Napmalıyız

Babam arabayi eşimin kullanmasını istemiyor haklı mı?
Cevapla