Artık hayatta hiçbirşeyden zevk almıyorum her geçen gün çürüyüp gidiyor gibi hissediyorum kendimi istediğim arzuladığım ne varsa olmuyor iyi bir işim yok arabam yok sevgilim yok artık sevmek sevilmek istiyorum 22 yaşındayım üniversiteye gittim mezun oldum kendi alanımda bir iş yapamıyorum çünkü bulamıyorum 155 mg antidepresan kullanıyordum şimdi doktor 200 mgye çıkarttı kendimi iyice alkole verdim bu arada hayatımda alkole hiç ağzımı sürmedim sadece son 1 yıldır içiyorum bir nebze olsa kafamı rahatlatmak için çevremde tüm arkadaşlarım iyi bir iş sahibi oldu çok güzel tertemiz kızlarla ilişkileri var mutlular evlenmeyi bile düşünüyorlar ben ise bir arpa boyu yol alamadım ehliyeti 18 yaşımda aldım halen adam akıllı araba kullanmayı bilmiyorum neden çünkü babam bana hala arabayı vermiyor sadece onun yanındayken sürüyorum arkadaşlarım babalarından arabalarını alıp geziyorlar bana diyorlar sende al arabayı gel yokk bizimki verir mi vermez her neyse kısaca durum böyle biraz baktım da metnin son mısralarında baya karışık yazı yazmışım hatam kusurum varsa affola iyi geceler kendinize cici bakın
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Her şeyden umudumu kestiğim oldu geleceği karanlık battı geçmişimizi pek iyi değil şimdiki zamanda gelecekten de olmadı kesmiş gibiydi kestik pek bir şey beklemiyoruz bak ben 30 yaşında emekli olabilir miyim gözüyle bakıyordum 4 yıl var ama ben erken emekli oldum manevi anlamda bir iş yok güç yok emekli gibi geziyoruz boş boş ne yapacağımı bilmiyorum çaresiz güçsüz yetermiş böyle söylenmiş bilmiyorum böyle hissediyorum.
Üstat ne yazmışsın böyle ben bir şey anlamadım oradan oraya atlamışsın
Boş ver , bazı şeyleri boş vermek lazım bu hayatta bazı şeylerin boş veremezsin ki eğer yazdıklarım gibi oluyorsun karamsar için dönük yıkılmış kendini kaybetmiş hedefsiz rotasını kaybetmiş Bir kaptan gibi dalgalar geliyor senin gemin oradan oraya gidiyor çaren yok çaresizsin dalgaların insafına kalmışsın hayatta aslında böyle rotamız yok hayat nereye sürüklerse bizi. Freni patlamış kamyon gibi
Bu sözlerini beğendim hocam güzel bestelemişsin
İnsan bazen duygularını yansıtınca böyle güzel olabiliyor sözler ama o sözlerin arkasında acılar var , huzunler , melankolik havalar.
Ne işle meşgulsünüz?
şu an meşgul değilim
Kesinlikle o mucize gelmeyecek sadece sen adım atmaya başla önce dusuceksin sonra emekleyecek yuruyecek ve koşacaksın. Kolay değil ama başla artık mucize bekleme
Ah canım benim öyle diyorsun ama olmuyor o eskidenmiş benim elimden tutan biri olmadığı sürece ne yaparım ki ilişki konusuna değinecek olursak kızlar özelliği olan çekici vasıflı kendini prenses gibi hissettiren erkekleri severler benim hiç bir vasfım yok dümdüz insanım geçmişte fazla ilişkim olmadığı içinde kızlarla sağlıklı bir iletişim kuramıyorum özgüven eksikliğide cabası maddiyat konusunda yine elimden tutan biri olmadığı sürece bir şey olmaz benim dedem zamanında tarlada çalışarak İstanbuldan 2 tane taksi plakası almış hadı bakalım bu devirde al alabilirsen o taksi plakasını benim aldığım maaş 14.000 tl ben ne yapayım şu an bir ev alsam aylık 9000-10000₺ kredi ödemesi çıkıyor geri kalan 4000 tl ile ben ne yiyip içeceğim bir tane mont olmuş 2000 tl
Pahalılık çoğu insanın sorunu ama isyan etmek hicbir şeyi değiştirmiyor. Kızlar suanlik 2. planda olan bi sorun. Önce dedenin maaşı bence çok güzel bi yatırım benim dedem de İstanbul'a ev yaptırmış ama biz hiç bi zaman hak talep etmedik yıllarca kirada oturduk. Bahsettigin şeyler senin asıl sorunun değil senin ayağa kalkmamak için ürettiğin bahaneler gibi. Tek başına güçlü olaak birine benziyosun. Bu düşüncelerle
Evet yeterince güçlüyüm taşı sıksam suyunu çıkartırım tabiri caizse ama artık herşeyi saldım boşverdim çünkü birşeyi farkettim insanoğlu çok aciz evrende bir cisim gibi her şey sabit doğ okula git mezun ol iş bul evlen çocuk yap yaşa ve öl sonuç olarak evrende her şey standart istesende bu kısır döngüden çıkamıyorsun o yüzden herşeyi gelişine güzel bıraktım
Işte bunu yapmamalısın. burada da aklına eğer inancın varsa ahiret için çalışmak ve bu dünyaya bağlanmadan meşguliyet bulmak gerektiği gelsin. Bu şekilde hem kaybedecek bir şey korkusu olmadan bu dünyaya bağlanmadan daha güzel yaşarsın. Bir de sevgisiz kalmışsın gibi , kendini suçlama biraz dinlen ailenin yanına git sevgi bul güç topla 🙂
Evet haklısın sevgisiz yaşıyorum ailemden de bir şey ummuyorum zaten beni sevdiklerini söylüyorlar ama buna inanmıyorum eğer sevselerdi benim için elinden geleni yaparlardı e zaten sevgilimde yok olmaz gibide bugüne kadar bir defa sevgilim oldu kızı gerçekten çok seviyordum yaklaşık 1.3 yıl sürdü ilişkimiz ama ben kız beni seviyor sanmışım kız benimle gönül eğlendirmek için takılıyormuş
Bunlar hep tecrube. Ailen seni seviyodur sadece sen üzüntüden yanlış anlıyorsun. Sen yola koyup bu dediklerinin hepsi sorun olmaktan çıkacak
Yola koyalım da nereden başlayım bilmiyorum
Suanlik sevdigin bi iş olmasa da işe gir. Gece eve iş getirme kendine zaman ayır
şu an zaten işim var 2.5 yıldır aynı yerde çalışıyorum ama yaptığım işi sevmiyorum birde vardiyalı çalışıyorum o daha çok yoruyor enerji sektörü olduğu için 24 saat aktif bir yer
Sadece maaşı iyi diye duruyorum yoksa bir saniye bile beklemem ben üniversitede acil tıp teknisyenliği okudum özel hastaneler asgari ücret verdiği için çalışmıyorum
Devlete atanamadım
O zaman bi düzenin de yoktur. Kendine başka bi is baksan bulabilir misin
İş bulurum da maaşlar tatmin edici değil dışarda burada 14.000 tl alıyorum şu an başka yerde işe girsem ya asgari ücret verir ya da asgari ücretin biraz üstünde verir
Benimde paraya ihtiyacım var yurtdışına gitme gibi bir planım var ondan dolayı
Burdaki mesai saatleri psikolojini alt-üst etmiş. Bir-kac bin lira seni zengin de etmez fakir de etmez
Evet öyle haklısın bakalım belki önüme güzel fırsatlar çıkar
Bak yine çıkar diyosun senin bulman gerek 🤨🤨
Arayan bulur demişler ama aradım bulamadım 4 defa devlet memurluğu mülakatına girdim elendim belki 50ye yakın yere cv verdim hep olumsuz dönüş aldım benim kaderim buymuş ne yapayım
Devlet torpil işi. Biraz daha devam et daha gençsin
Evet öyle ama baya yaşlanmış gibiyim 22 yaşındayım gören 25-26 diyor saçlarımda beyaz çıktı ön taraflar seyreldi
Dünyayı umursamıyorum demiştin aslında umursuyormussun. Dedigim gibi Bunlar öncelikli sorunun değil öncelik kafanın rahat olduğu bir iş sonra boş zamanlarında bu sorunlarını çözersin