Arkadaşım benle buluşmasına buluşmadayken başkalarınıda çağrıyor rahatsız olmam normal mi?

Ya eski flört ya da başka bir erkek arkadaş sesliyor rahatsız oluyorum sonuçta o günü ona ayırmışım onunda sadece bana ayırması gerekmez mi?

Veya bir günde 4 5 erkekle buluşuyor yarım saatte bir aralıklı ama benim olduğum gün bunu yapması saçma değil mi? Ben tanımadığım erkeklerle sırf o var diye niye aynı ortamda olayım ki?

Arkadaşım benle buluşmasına buluşmadayken başkalarınıda çağrıyor rahatsız olmam normal mi?
Cevapla