Boşanma aşamasındayım anneme yerleşmeyi düşünüyorum şu an evde ben yaşıyorum eşyaları ne yapabilirim depolama imkanım yok?

Bosanma aşamasındayım anneme yerleşmeyi düşünüyorum bir tane de kızım var amacım kızın düzenini bozmamak ama ne iş bulabiliyorum ne de uygun fiyata kiralık ev bu sebepten bütün sorumluluk ben de ve haliyle bir taraftan zorlayıcı süreç bosncagim kişi ile evler karşı karşıya bakıyor şimdi sorum şu evden çıkarken eşyaları ne yapalım eşyaları anneme götürme imkanım yok depolama imkanım da yok annem başka şehir de ben de öyle acil dönüş lütfen neden bosandiniz vs. Demeyin çok yorucu bir sürece mantıklı görüşler yaparsanız sevinirim
Boşanma aşamasındayım anneme yerleşmeyi düşünüyorum şu an evde ben yaşıyorum eşyaları ne yapabilirim depolama imkanım yok?
Cevapla