Giderek artan 'tektipleşme' hakkında ne düşünüyorsunuz?

Giderek artan tektipleşme hakkında ne düşünüyorsunuz?

Artık toplumlarımız giderek artan bir tektipleşme sorunu ile karşı karşıya. Herkesin aynı düşünmesi, aynı hissetmesi, aynı karaktere sahip olması, kimsenin aykırı olmaması hatta görüntüde bile herkesin birbirine benzemesi söz konusu. Bu bize dayatılan bir şey aslında baktığımızda. Yeteneğe, özgünlüğe, farklı düşünmeye bir aykırılık söz konusu.

Giderek artan tektipleşme hakkında ne düşünüyorsunuz?

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Giderek artan 'tektipleşme' hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla