o zaman komple bitik durum flört taniṣma evresidir yani ilginin en yüksek seviyede olduğu dönem ve bu dönemde konuṣma azsa ilgide azdır yani hoṣlantı falan yok sadece kenarda durman için veya sıkıntıdan konuṣuluyor o zaman
1 sene zaten flört kalinmaz ki siz aslinda coktan sevgili olmussunuzdur ve hic bi insan karṣi tarafa ilgisi varsa eğer böyle 2 3 günde bi arayip sormaz aranizdaki sey coktan bitmis yani uzatmalari oynuyorsunuz gibime geldi ve o cocuk baska kizlarla konusuyor yüksek ihtimal Benim arkadas var 2 senedir sevgilisi var üstelik ayri ülkelerdeler ve ikiside inanilmaz iskolik buna ragmen hergün 1 saat konusuyorlarmis Yani senin durum vahim maalesef
Benim kötü huyum şu, herşeye polyannalığım. Onun karakteri böyledir, o geçmişinde de böylemiş dedim. Hiç değilse bana ümit vermiyor arkadaş kalıcaksak bunu gözetiyor dedim. Çünkü ilişkimizin bir adı yok.. Ama kopamıyorda benden. Bazen haftada bazen ayda konuşuyoruz... Dengesizlikten nefret ederim ve hep aynı model buluyor beni. Çok ilgili samimi olanında altından cinsellik merakı çıkıyor. Yeni birini tanımak istemiyorum.. Uzun uzun okuyup gözümü açtığın için minnettarım. Teşekkür ederim..
Rica ederim ne demek ayni durumlardan bende geçtim ve evet ortam iyice garipleṣti erkekler çok manyak maalesef ama bende böyle senin durumunda bi olay yasamistim zamaninda yani bizde ayni böyle 1 sene konustuk aynen o da 2 3 güne bir yazardi tek fark flörtlesmiyorduk sadece arkadasdik ama ben ondan hoslaniyordum ama o istemiyordu sadece takildik bu yüzden ve aynen bende kopamiyordum aynen o da benden kopamiyordu ama olamiyordukda
zamanla ama bu durum benim sinirime gitmeye basladi çünkü boṣa kürek çektiğimi anladim ve birgün uyanir uyanmaz onla vedalastim ve engelledim. Hayatimda verdiğim en iyi kararlardan biri. Sen farkinda olmasanda aslinda bu durum seni ruhen çok yipratiyor ve hiç bi insanin buna hakkı yok ve hiç bi insana bu hakkı vermemelisin. Bu sene kendine bi güzellik yap ve kendini seç.
Boṣ insanlara vaktini harcayip aklini meṣgul edeceğine onurunla saglikli sekilde yalniz kal. Ciddiyim insana çok iyi geliyor.
Ben bu 1 sene konustugum kisiyi engelledikden sonra o kadar iyi hissetim ki anlatamam. Çok güclü hissetim. Bu durumdan sonra insan silmek benim için çok basitleṣti. Baktim yoruyor mu hop sildim attim, baktim bunaltiyor mu hop sildim attim. Kimseyle uğrasamam vaktim yok. Net olan, beni isteyen zaten uğraṣır çabalar gerisi sinek vızıltısı.
O kadar haklısın ki... Şehrime gelmeyi çok istedi benimle görüşmeye hep ben kapattım. Belki.. dedim bazen de. Eğer isterse gelir uğraşır. Bundan sonra sıfır çaba hatta bir vedayı bile haketmiyor. Sessizliğe gömülüp, ona dengesizliğinin empatisini kurdurmak istiyorum... Harikasın, ''kendimi seçicem'' :) İyi geceler <3
hergün mesaşlaşmadığını farkettiğim de artık sevgilim olamazdı
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ciddi misiniz.. Çok şaşırdım. Bizim bir ilişkimiz yok flört sayılırız bir senedir tanışıyoruz ama haftada 1-2 gün konuşuruz. 2 gün peşpeşe konuşunca 3. gün konuşamıyoruz. Oda hergün yeni konu bulamayız ya diyor. Bende yadırgıyorum. Onun keyfini bekliyorum yazası gelsin yazsın da konuşalım diye ama karakteri bu bana özel değil
yani hergün mesajlaşmıyorsak sevgili olmanın ne anlamı var ki
Türk olmayan kızlar da durum değişiyor yani yapıları gereği soğuklar , fransız ve ingiliz sevgilim den de bu yüzden ayrıldım kısaca mesaj önemli :D iyi akşamlar
Türk olan sevgililerim de hiç böyle bir sorun yaşamadım sürekli mesajlaşırdık. bizi ayıran tek etken iş olurdu doğal olarak. onda da molalarda vs vs fırsat buldukça yazardık sonra akşam eve geldiğimiz de uyuyana kadar pardon uyuya kalana kadar :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hergün konuṣmazsan özlersin, merak edersin vs. eğer hergün konuṣmuyorsanız çoktan bitmiṣ o iliṣki
ilişki değil, flörtse?
o zaman komple bitik durum
flört taniṣma evresidir yani ilginin en yüksek seviyede olduğu dönem ve bu dönemde konuṣma azsa ilgide azdır yani hoṣlantı falan yok sadece kenarda durman için veya sıkıntıdan konuṣuluyor o zaman
1 senedir mi
Karakterinin böyle olduğunu hep böyle olduğunu söylüyor
1 sene zaten flört kalinmaz ki siz aslinda coktan sevgili olmussunuzdur
ve hic bi insan karṣi tarafa ilgisi varsa eğer böyle 2 3 günde bi arayip sormaz
aranizdaki sey coktan bitmis yani uzatmalari oynuyorsunuz gibime geldi ve o cocuk baska kizlarla konusuyor yüksek ihtimal
Benim arkadas var 2 senedir sevgilisi var üstelik ayri ülkelerdeler ve ikiside inanilmaz iskolik buna ragmen hergün 1 saat konusuyorlarmis
Yani senin durum vahim maalesef
Bende bir ilişli beklemiyorum artık... Aynen dediğin gibi olsaydık olurduk
anladim boṣ insanlarla vakit kaybetme bence daha iyi daha anlayisli kaliteli birileriyle konussan daha iyi
zaman aleyhimize iṣliyor
Benim kötü huyum şu, herşeye polyannalığım. Onun karakteri böyledir, o geçmişinde de böylemiş dedim. Hiç değilse bana ümit vermiyor arkadaş kalıcaksak bunu gözetiyor dedim. Çünkü ilişkimizin bir adı yok.. Ama kopamıyorda benden. Bazen haftada bazen ayda konuşuyoruz... Dengesizlikten nefret ederim ve hep aynı model buluyor beni. Çok ilgili samimi olanında altından cinsellik merakı çıkıyor. Yeni birini tanımak istemiyorum.. Uzun uzun okuyup gözümü açtığın için minnettarım. Teşekkür ederim..
Rica ederim ne demek ayni durumlardan bende geçtim ve evet ortam iyice garipleṣti erkekler çok manyak maalesef
ama bende böyle senin durumunda bi olay yasamistim zamaninda
yani bizde ayni böyle 1 sene konustuk
aynen o da 2 3 güne bir yazardi
tek fark flörtlesmiyorduk sadece arkadasdik ama ben ondan hoslaniyordum ama o istemiyordu sadece takildik bu yüzden
ve aynen bende kopamiyordum aynen o da benden kopamiyordu
ama olamiyordukda
zamanla ama bu durum benim sinirime gitmeye basladi çünkü boṣa kürek çektiğimi anladim ve birgün uyanir uyanmaz onla vedalastim ve engelledim.
Hayatimda verdiğim en iyi kararlardan biri.
Sen farkinda olmasanda aslinda bu durum seni ruhen çok yipratiyor ve hiç bi insanin buna hakkı yok ve hiç bi insana bu hakkı vermemelisin. Bu sene kendine bi güzellik yap ve kendini seç.
Boṣ insanlara vaktini harcayip aklini meṣgul edeceğine onurunla saglikli sekilde yalniz kal. Ciddiyim insana çok iyi geliyor.
Ben bu 1 sene konustugum kisiyi engelledikden sonra o kadar iyi hissetim ki anlatamam. Çok güclü hissetim. Bu durumdan sonra insan silmek benim için çok basitleṣti. Baktim yoruyor mu hop sildim attim, baktim bunaltiyor mu hop sildim attim. Kimseyle uğrasamam vaktim yok. Net olan, beni isteyen zaten uğraṣır çabalar gerisi sinek vızıltısı.
O kadar haklısın ki... Şehrime gelmeyi çok istedi benimle görüşmeye hep ben kapattım. Belki.. dedim bazen de. Eğer isterse gelir uğraşır. Bundan sonra sıfır çaba hatta bir vedayı bile haketmiyor. Sessizliğe gömülüp, ona dengesizliğinin empatisini kurdurmak istiyorum... Harikasın, ''kendimi seçicem'' :) İyi geceler <3
Sanada iyi geceler kendine iyi bak 🩷🩷
hergün mesaşlaşmadığını farkettiğim de artık sevgilim olamazdı
Ciddi misiniz.. Çok şaşırdım. Bizim bir ilişkimiz yok flört sayılırız bir senedir tanışıyoruz ama haftada 1-2 gün konuşuruz. 2 gün peşpeşe konuşunca 3. gün konuşamıyoruz. Oda hergün yeni konu bulamayız ya diyor. Bende yadırgıyorum. Onun keyfini bekliyorum yazası gelsin yazsın da konuşalım diye ama karakteri bu bana özel değil
yani hergün mesajlaşmıyorsak sevgili olmanın ne anlamı var ki
Türk olmayan kızlar da durum değişiyor yani yapıları gereği soğuklar , fransız ve ingiliz sevgilim den de bu yüzden ayrıldım kısaca mesaj önemli :D iyi akşamlar
Mesela türk olmayanlarda ne sıklıklaydı? 2 günde bir mi yoksa haftada bir mi konuşurdunuz?
Türk olan sevgililerim de hiç böyle bir sorun yaşamadım sürekli mesajlaşırdık. bizi ayıran tek etken iş olurdu doğal olarak. onda da molalarda vs vs fırsat buldukça yazardık sonra akşam eve geldiğimiz de uyuyana kadar pardon uyuya kalana kadar :D
sabah günaydın bebeğim demeyen sevgili , sevgili değildir :) 🙈 kal sağılacakla 🙋♂️
Evet hergun konuşuyorduk boş günümüz olmadı bizim…
cidden mi
Evet
Her saat yazarım her saat yazmazsa ayrılırım
2 gün boyunca hiç uyumadan her gün
Genelde konusulur
Normali seninki bence