Babam asker maaşı yüksek 2 evide kirada bende evlilik arefesindeyim calismiyorumcok masrafim oluyor sizce yükmü oluyorum?

Bugun 300 tl ye bi deri ceket aldım diye vicdan yaptım hiç bişeu alamıyorum ama. annem 1000 tlye ayakkabı alıyor harcıyor hen biraz vicdan yapiyorum sanirim maaşı yüksek biliyorum ama. kendimi yük gibi hissediyorum

Babam asker maaşı yüksek 2 evide kirada bende evlilik arefesindeyim calismiyorumcok masrafim oluyor sizce yükmü oluyorum?
Cevapla