Baba figürü olmadan büyüyen kız çocukları sizce de daha rahat yetişmiyorlar mı?

Arkadaşlar kendimden ve çevremden edindiğim izlenimlere göre babası ölmüş ya da annesi tarafından büyütülmüş ya da anne babası boşanmış ve baba figürü olmadan büyüyen özellikle kız çocukları daha geniş ve rahat oluyor sig ara alk ol gibi maddelere daha erken yaşta başlıyorlar ilk cin sel deneyimlerini daha erken yaşta yapıyor ve daha fazla kişiyle bir liktelik yaşıyorlar gibi geliyor bana bunu kendim de dahil tanıdığım bu durumda olan yaklaşık 50 kızda gözlemledim sizce de öyle mi yoksa bana mı öyle denk geldi eğer bununla ilgili bildiğiniz bir araştırma varsa paylaşır mısınız?
Doğru
Tesadüf
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Baba figürü olmadan büyüyen kız çocukları sizce de daha rahat yetişmiyorlar mı?
Cevapla