Verdiğim hediyeyi geri istedim ama dinen vicdanım sızlıyor. Abartıyor muyum?

Ben 28 Yasındayım ısyerımde 20 yasında yetım bir cocuk calısıyor. Ona sadaka niyetinde kucuk elektronik bı cihaz hediye ettim oda sevındı. Ilerıkı günler de bu cocugun bana birkaç saygısız hareketi oldu tartstk ve ona kızdgm ıcın verdgm hedıyeyı geri istedim. Oda vermek istemedi. Sonradan pısman oldum uzuldum agladım haklı oldugum halde ayagına gidip ozur diledim sarıldm optum sırf yetım diye. Oda benden ozur diledi brbrmzden helallik aldık. Ama aklıma geldikçe kendime kızıyorum cok uzuluyorum nası bir yetimi uzerım dıye. Sizce abartıyormuym
Verdiğim hediyeyi geri istedim ama dinen vicdanım sızlıyor. Abartıyor muyum?
Cevapla