Ben açar açmaz gözümü istemsiz 3 tane uzun hava yolluyorum evrene,
Atmazsam rahatsız hissediyorum,
Odamda tek başımayım zaten tek yatıyorum bekarım.
Ben açar açmaz gözümü istemsiz 3 tane uzun hava yolluyorum evrene,
Atmazsam rahatsız hissediyorum,
Odamda tek başımayım zaten tek yatıyorum bekarım.
Sonuçta aynı yatakta uyudukları için eşler arasında bu tür şeyler normal karşılanmalıdır, ama bekar olup evlenmeyi düşünmeyen biri olarak şahsen ben çok tiksinirdim, hatta sırf o yüzden yataklarımızı ayırırdım.
Cevap
4Cevap
bence olması gereken iyi insanın içinde pis şey durmaz
Tamda oyle bir eş isterim ama ben biraz farklıyim fetişim var
İnsan sonuçta doğal şeyler bunlar
Hayır mümkünse yapmasın
Etmem saygi gerekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?