Sıkışık olduğumuz bir dönemde akrabamız borç istedi. Babam birikimi altında olduğu için altın olarak vermeyi teklif etse de karşı taraf lira istiyor. Bu bencillik değil mi?

Yakin bir akrabamiz babamdan borç istedi. Babamda onayladı (ki bu aralar biz de maddi sıkıntılar çekiyoruz ama sadece hatır meselesinden geri cevirmedik) ancak altın olarak verecegini söyledi. Karşi tarafta ben türk parası olarak istiyorum başka turlü almam dedi. E babam da bütün birikimini altin olarak saklar. Aklınca zarara girmek istemiyor karsi taraf çunkü altın sürekli çikıyor. Ama babamı düşunmuyor adam altin olan birikimini sana veriyor kendisi de zarara girer Tl olarak verirse...

Gerçekten bu bencillik değil de nedir?

Sıkışık olduğumuz bir dönemde akrabamız borç istedi. Babam birikimi altında olduğu için altın olarak vermeyi teklif etse de karşı taraf lira istiyor. Bu bencillik değil mi?
Cevapla