Hava soğuk annem Balkonda şarkı söylüyor normal mi?

Arkadaşlar merhaba annem balkonda oturuyor. Dışarısı gerçekten soğuk. Ben sobanın başında oturmuşum annem ise dışarda. Gel desem gelmiyor çünkü bana güvenmiyor. Bir sobayı bile yakamıyorsun diyor. Sabah kalktım soba yaktım her yer toz duman. Bir de annemden şikayetçi oluyorum. Bu kadını gerçekten hak etmiyorum. Kendime çeki düzen vermek istiyorum ama olmuyor. Ne yapmam lazım. Bu soğuk havada dışarda durması normal mi yoksa bende mi bi anormallik var

Hava soğuk annem Balkonda şarkı söylüyor normal mi?
Cevapla