"Açılma" kafası bir geliyor , bir gidiyor napicam?

Son yıllarda art arda acilmalar oldu biliyorsunuz, aklı başında okuyan araştıran insanlarda bile..

Ben de 10 yıldır tesetturluyum, boşuna mı böyle kaldım diyorum. Kurandaki tesettürün baş örtmek olmadığını da söyleyen birçok akademisyen var, günümüz hocalarını zaten dinlemiyorum Kadınlara nefret kusuyorlar ancak.

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Nur ve Ahzap surelerini kopyalayıp yapıştıracak arkadaşlar boşa yorulmasinlar bu arada.
"Açılma" kafası bir geliyor , bir gidiyor napicam?
Cevapla