Neden hep arabayı en iyi erkekler kullanır?

Erkek egemen bir toplumda yaşıyoruz belki kabul edebilirim. Belki kadınlar erkeklere göre bazı konularda biraz daha zayıf olabilir (hamilelik - doğum - her ay yaşanan adet sancisi- epilasyon vb durumları hiç güç göstergesi olarak saymayalim hadi). Ey kadın git işte çalış, gel evde çalış ( çamaşır, bulaşık, ütü, temizlik vs vs vs ) , arabayı erkek kadar (!) İyi kullan , yemek çok iyi olsun (anne yemeğinden bile güzel olmalı) , hanımlik görevini tam yap yoksa adam gider... E arkadaş biz bu kadarını yapalım iyi hoş bazı meziyetler Rabbim bize lutfetmis tamam da erkek dediğin masa kurmasin , ütü yapmasın, yemek yapmasın , o sadece ise gitsin gelsin , yesin içsin ortalığı batırsın, yaptığın ütüyü bozsun, çocuğun kurallarını değiştirsin, arabaya binip gezsin tozsun... kısaca kadın hep işçi erkek hep kral. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz paylaşımlarınızı alalım buyrun?
Neden hep arabayı en iyi erkekler kullanır?
Cevapla