Kıyafetlerimde aslında bi tuhaflık falan yok sadece daha bol giyinmeyi seviyorum bi akrabam bana kız dediğin tayt giyer crop giyer sen niye böyle giyiniyorsun gibi bişe dedi ve aşırı aklıma takildi niye oyle bi ima ile söyledi ki kendimi kötü hissettim resimlerdeki gibi giyiniyorum genel Olarak
Kıyafetlerimiz insanların bizi yargılamasına neden olabilecek bir konu olabilir. Bazı insanlar daha sade ve klasik giyinmeyi tercih ederken, bazıları daha renkli ve bol giyinmeyi sevebilirler. Bu tamamen kişisel tercihlerimizle ilgilidir. Ancak, diğer insanların kıyafetlerimize yargılayıcı ve kırıcı yorumlar yapması hoş bir davranış değildir.
Bu durumda, akrabanızın söylediği yorumun sizi üzdüğünü anlıyorum. Ancak, kendinize olan güveninizi kaybetmemeli ve tarzınızdan vazgeçmemelisiniz. Herkesin kendi tarzı vardır ve giyim tarzınız sizi yargılayacak bir ölçüt değildir. Kendinizi rahat ve özgür hissettiğiniz kıyafetleri giymeye devam etmeniz en doğal hakkınız.